Ne

Azize Yöreci Doğrulandı

İlk yorumlayan siz olun

Hakkımda

Boşanma avukatı boşanma davasında yapılması gerekenlerSon zamanlarda eşlerin evlilik birliği sarsılması ile ilgili genel olarak ciddi bir artış olmakta ve evlenme oranları azalmaktadır. Evlilikte sorunlara dayanarak, temel olarak aile avukatı aracılığı ile İstanbul’da boşanma davası açılabilir, dosyalarda görevli mahkeme aile mahkemeleridir. İlk önce bilinmelidir ki; mahkemelerde vekil tutma zorunluluğu yoktur ve aile mahkemelerinde herkes kendi hakkını en iyi boşanma avukatı dahi olmaksızın arayabilir. Kişi, İstanbul boşanma avukatları listesi araştırabilir ve aile mahkemesi avukatı bulabilir ancak dosya takibinde vekil zorunluluğu bulundurmamaktadır. Bu durum anlaşmalı ve çekişmeli boşanma için de geçerlidir.Yani boşanma davası avukatları şart değildir. TMK’ye göre boşanma türü, nafaka, mal paylaşımı, tazminat ve eşlerin müşterek çocuğu varsa velayet gibi hususları (tüm bu dosyalarda görevli mahkeme: aile mahkemesi) da barındırmaktadır. İnternetten veya herhangi bir yerden temin edilen dilekçe şablonları ile bir aşamaya kadar yürütülebilir ama; hem hukuki kaybın olmaması hem de bu süreci rahat atlatabilmeleri vekil aracılığıyla yürütülmelidir. Hukuku ve dosya sürecini, dilekçe aşamasını hukuka uygun yürütmek için vekil hizmeti gereklidir.

Ne yazık ki avukatlar olmaksızın boşanma veya mal rejimi tasfiyesi talebiyle açılması kişinin geri dönüşü olmayan hatalar yaptığı görülmektedir.

Q Sadece Kayseri'ye mi hizmet veriyorsunuz?

Kayseri Geneline Hizmet Vermekteyiz.

Şu anda oavukat.com adresinden ayrılıyorsunuz.

Oavukat.com, belirli web sitelerine erişim sağlar. Bir bağlantı, o web planın, bakış açısının, değerlendirilmesi veya onaylanmadığı anlamına gelmez. Oavukat.com tarafından yönetilmeyen başka bir web üzerinden bağlanırken, politika politikası dahil ancak tamam tamam uygulanmayacak o web üzerinden uygulanabilecek ve uygulanacaktır.

Şuraya yönlendirileceksiniz:
içinde 7 saniye...

Devam etmek için yukarıdaki bağlantıya tıklayın veya İptal et